Αρχική » Νέα- Ανακοινώσεις » 7η Μαρτίου, επέτειος της Ενσωμάτωσης των Δωδεκανήσων

7η Μαρτίου, επέτειος της Ενσωμάτωσης των Δωδεκανήσων

Με σεμνότητα και εθνική υπερηφάνεια, το Εσπερινό Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Λέρου τίμησε την 7η Μαρτίου, επέτειο της Ενσωμάτωσης των Δωδεκανήσων με την Ελλάδα το 1948. Μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στη δοξολογία που πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου, ενώ στη συνέχεια έδωσαν δυναμικό «παρών» στην καθιερωμένη παρέλαση.

Η παρουσία του σχολείου ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο το αίσθημα εθνικής υπερηφάνειας, τον σεβασμό προς την ιστορική μνήμη και τη σημασία της διατήρησης της πολιτιστικής μας ταυτότητας, επιβεβαιώνοντας τον ενεργό ρόλο της σχολικής κοινότητας στις σημαντικές εθνικές στιγμές.